سامانه
مدیریت اسناد مالی
سامانه مدیریت اسناد مالی مهیار درسافزار، با این سامانه، ثبت انواع اسناد مالی، پیگیری وضعیت آنها و دریافت گزارشهای جامع و کاربردی به سادهترین و سریعترین شکل ممکن انجام میشود. همهی عملیات مالی مدرسه را به صورت یکپارچه، دقیق و امن مدیریت کنید و همیشه به اطلاعات مالی خود دسترسی کامل و طبقهبندیشده داشته باشید.

برخی امکانات این سامانه عبارت است از:
- ثبت انواع اسناد مالی (دریافت، پرداخت، هزینه و…)
- آرشیو و دستهبندی هوشمند اسناد
- جستجوی سریع و پیشرفته اسناد
- گزارشدهی مالی متنوع و کاربردی
- دسترسی سطحبندی شده براساس نقش کاربران
- یکپارچگی با سایر سامانههای مالی مدرسه
- پیگیری وضعیت اسناد و گردش کار
- ثبت ضمیمه و مدارک مرتبط با هر سند
مهیاردرس افزار سامانه مدیریت اسناد مالی


۱. ثبت انواع اسناد مالی
امکان ثبت، پیگیری و مدیریت کامل انواع اسناد دریافتی و پرداختی مدرسه در یک بستر منسجم.

۲. گزارشدهی مالی متنوع و کاربردی
دریافت سریع و دقیق انواع گزارشهای مالی برای تصمیمگیری بهتر و کنترل بر روندهای مالی.

۳. آرشیو و دستهبندی هوشمند اسناد
ذخیرهسازی و ساماندهی اسناد با قابلیت جستجوی آسان و دسترسی سریع به سوابق مالی.