سامانه 

مدیریت منابع انسانی

اولین گام در راستای تولید و توسعه سامانه‌های اداری، زیر سیستم پرسنل و همکاران می‌باشد. زیر سیستم همکاران وظیفه دریافت اطلاعات پرسنل، ساخت اشل حقوقی، ثبت قرارداد همکاران و پشتیبانی از فرآیند‌های حقوق و دستمزد کارکنان را به عهده خواهد داشت.

نرم افزار مهیار درس افزار مدیریت منابع انسانی مدرسه (HRM) یک سیستم نرم افزاری  است که برای مدیریت فرآیندهای مربوط به منابع انسانی در یک مدرسه استفاده می شود. این نرم افزار شامل ویژگی هایی مانند ثبت اطلاعات پرسنلی، مدیریت حضور و غیاب، محاسبه حقوق و دستمزد، ارزیابی عملکرد و سایر فعالیت های مدیریت منابع انسانی مدرسه است. با استفاده از این نرم افزار، مدیران مدرسه قادر خواهند بود به طور موثر تر و بهینه تر منابع انسانی خود را مدیریت کنند.

Human resources management
2023-09-29_22-50-19
  • ما را دنبال کنید

برخی امکانات این سامانه عبارت است از:

  • امکان ثبت درخواست همکاری از طریق پر کردن فرم اطلاعات پرسنل 
  • امکان مشاهده و بررسی درخواست‌های ارسال شده توسط مدیریت مجتمع و مدیران مراکز و مدارس 
  • امکان تعریف فرآیند ارزیابی و جذب همکار 
  • امکان ارزیابی فرم اطلاعات همکار جهت تعیین امتیاز شغلی و سایر امتیازها جهت استفاده در اشل حقوقی 
  • امکان ساخت اشل حقوقی 
  • امکان عقد قرارداد با پرسنل در سطح مجتمع، مدارس و مراکز 
  • امکان تسهیم هزینه‌های حقوق، بیمه و مالیات میان مدارس و مراکز 
  • ارائه لیست کسورات و اضافات به مدیران جهت پر کردن و ارسال به مالی جهت پرداخت حقوق و دستمزد 
  • ارائه لیست تجمیعی به مدیریت مالی در سطح مجتمع جهت پر کردن کسورات و اضافات فراتر از مدارس 
  • امکان اتصال به سامانه بودجه 
  • ارائه لیست حقوق 
  • ارائه لیست پرداخت ماهیانه  
  • امکان اتصال به سامانه بیمه جهت ارسال خودکار بیمه پرسنل

مهیاردرس افزار مدیریت منابع انسانی

1b643349-6bb3-4d3d-a256-44ed4f0b2814
demo-attachment-1012-Significon-Bulb

۱. قابلیت ثبت و مدیریت اطلاعات پرسنلی

این ویژگی اجازه می دهد تا اطلاعات کامل پرسنلی از جمله نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس، تحصیلات و سایر اطلاعات مربوط به پرسنل در سیستم ثبت و مدیریت شود.

demo-attachment-1016-Significon-Cog

۲. مدیریت حضور و غیاب

این ویژگی به مدیران مدرسه اجازه می دهد تا حضور و غیاب پرسنل را به صورت دقیق و به روز رسانی کنند و در صورت نیاز برای پرسنل مربوطه تعطیلی یا مرخصی صادر کنند.

demo-attachment-1017-Significon-Star

۳. محاسبه حقوق و دستمزد

این ویژگی به مدیران اجازه می دهد تا حقوق و دستمزد پرسنل را به صورت دقیق و به روز رسانی کنند و در صورت نیاز گزارشات مالی مربوط به پرسنل را دریافت کنند.