سامانه
اتوماسیون اداری و
مدیریت درخواستها
سامانه اتوماسیون اداری و مدیریت درخواست ها در مدارس، یک سامانه آنلاین است که به منظور بهبود فرآیند اداری و مدیریتی مدارس طراحی شده است. این سامانه به معلمان،و کادر اداری مدرسه اجازه می دهد تا درخواست های خود را آنلاین ثبت کرده و پیگیری کنند. در این سامانه، امکاناتی مانند ثبت درخواستهای اداری، ثبت حضور و غیاب، درخواست مرخصی و... فراهم شده است. با استفاده از این سامانه، فرآیند اداری و مدیریتی ساده تر و کارآمدتر خواهد شد. . درس افزار تلاش کرده است تا یک سامانه اتوماسیون اداری و مدیریت درخواست حداقلی و بدور از پیچیدگی ها و با امکانات مورد نیاز مجموعه را مهیا نماید.
مهیاردرس افزار سامانه اتوماسیون اداری
۰۱. ثبت آنلاین درخواستهای مختلف
این سامانه به کاربران اجازه می دهد تا درخواست های خود را آنلاین ثبت کنند.
۰۲. پیگیری وضعیت درخواستها
با استفاده از این سامانه، کاربران می توانند وضعیت درخواست های خود را پیگیری کنند.
۰۳. کارآمدی و سرعت در فرآیند اداری
با استفاده از این سامانه، فرآیند اداری و مدیریتی ساده تر و کارآمدتر خواهد شد.