123c78ef9ffce498ebcd00673d429ae8114f82f1a20fc1ea3bd29ed2ff0232c4

۸ مورد برای مطالعه و یادگیری آنلاین

در این مطلب ۸ مورد برای مطالعه و یادگیری آنلاین آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش آنلاین یا مجازی اینجا کلیک کنید.

با افزایش کلاس ها و دوره های آنلاین و مجازی بهره وری برخی از افراد به دلیل تغییر سبک یادگیری نسبت به حضوری کاهش یافته است. با  رعایت بعضی از موارد می توان بهره وری کلاس های مجازی و دوره های آنلاین را افزایش داد، که در ادامه به چند مورد آن اشاره می نمائیم.

۸ مورد برای مطالعه و یادگیری آنلاین - اهداف روزانه

شماره ۱: اهداف روزانه برای مطالعه تعیین کنید.

هر روز از خود بپرسید که چه چیزی را می خواهید در درس خود کسب کنید. تعیین یک هدف روشن می تواند به شما کمک کند با انگیزه بمانید و تعلل را شکست دهید. هدف باید خاص و اندازه گیری آن آسان باشد ، مانند “من تمام فیلم ها را در ماژول۲ تماشا می کنم و اولین تکلیف برنامه نویسی را انجام می دهم.” و فراموش نکنید که هنگام پیشرفت به خودتان پاداش دهید!

شماره ۲: یک فضای مطالعه اختصاصی ایجاد کنید.

یادآوری اطلاعات در همان مکانی که برای اولین بار آن را یاد گرفته اید آسان تر است ، بنابراین داشتن یک فضای اختصاصی در خانه برای گذراندن درس های آنلاین می تواند باعث یادگیری بهتر شما شود. هرگونه حواس پرتی را از فضا بردارید. از تختخواب یا مبل خود جدا شوید. تمایز بین محل تحصیل وجایی که استراحت می کنید به شما کمک می کند تا بیشتر تمرکز کنید.

شماره ۳: زمان برنامه ریزی برای مطالعه را در تقویم خود علامت بزنید.

تقویم خود را باز کنید و یک زمان قابل پیش بینی و مطمئن را که می توانید به تماشای آموزش ها و تکمیل تکالیف اختصاص دهید ، انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا درس های شما به عنوان آخرین موردی که در لیست کارهای شما انجام می شود ، نباشند.

شماره ۴: خود را مقبول نگه دارید.

درمورد درس هایی که می گذرانید ، به دوستانتان بگویید ، موفقیت های خود را شبکه های اجتماعی یا یک در یک وبلاگ به اشتراک بگذارید. داشتن یک جامعه و تیم حامی از دوستان و خانواده برای تشویق شما باعث ایجاد تفاوت می شود.

شماره ۵: مرتبا یادداشت برداری کنید.

یادداشت برداری می تواند باعث تقویت تفکر ، تقویت درک و افزایش دامنه توجه شما شود. این یک استراتژی خوب برای نهادینه کردن دانش است که به صورت آنلاین یا حضوری یاد می گیرید. بنابراین ، یک دفتر بگیرید یا یک اپلیکیشن پیدا کنید و شروع به ترکیب نکات کلیدی کنید.

شماره ۶: در بحث ها شرکت کنید.

انجمن های بحث و گفتگو دروس مکان بسیار خوبی برای پرسیدن سوالات در مورد تکالیف ، بحث در مورد موضوعات و اشتراک منابع است. تحقیقات نشان می دهد که دانشجویانی که در انجمن های گفتگو شرکت می کنند ، ۳۷٪ بیشتر احتمال دارد که درس را بیاموزند.

۸ مورد برای مطالعه و یادگیری آنلاین - تمرکز

شماره ۷: در هر زمان فقط روی یک کار تمرکز کنید.

محققان دانشگاه استنفورد دریافته اند که انجام چندین کار با هم نتیجه چندان مطلوبی ندارد لذا بهتر است چندین کار را همزمان انجام ندهید. به جای آنکه از یک فعالیت به فعالیت دیگری بروید و چند فعالیت را همزمان انجام دهید روی یک کارتمرکز کنید. افرادی که روی یک کار تمرکز می کنند  اطلاعات بیشتری دریافت کرده و نتیجه بسیار موثرتری در انجام تکالیفشان دارند.

 

شماره ۸: استراحت کنید.

استراحت مغز پس از یادگیری برای عملکرد بالا بسیار مهم است. اگر به نظر می رسد که بدون پیشرفت زیادی به مدت یک ساعت روی یک مشکل کار می کنید ، استراحت کنید. پیاده روی ، دوش گرفتن یا صحبت با یک دوست می تواند مجدداً به شما انرژی بدهد و حتی به راهکارهای جدیدی در مورد چگونگی حل مشکل خواهید رسید. 

 

 

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *