03-1 (1)

چرا در عصر دیجیتال مدارس نیاز به یک پلتفرم یکپارچه دارند؟

برای بهبود موفقیت و افزایش بهره وری در مدرسه در عصر تحول دیجیتال نیاز به یک پلتفرم یکپارچه است

مؤسسات آموزشی نقش کلیدی در رشد همه جانبه هر دانش آموز ایفا می کنند. از مدارس گرفته تا دانشگاه ‌ها، هر مؤسسه هدفی حیاتی در تکامل ذهن جوان دارد. پیاده‌سازی فناوری فعلی مانند نرم‌افزار (Integrated School Platform ) ISP مدارس، مؤسسات را قادر می‌سازد تا با این پیشرفت‌ها آشنا شوند و با روش‌های در حال تغییر یادگیری سازگار شوند.

راه حل یکپارچه پلت فرم مدرسه چیست؟

ISP مدرسه است. این نرم افزار موسسه را قادر می سازد تا داده ها را جمع آوری و پردازش کند و سندی از اقدامات روزانه در حال انجام در موسسه را حفظ کند. این فعالیت‌های روزمره شامل مسئولیت‌های حیاتی مانند انتشار نتایج، تاریخ امتحانات، نگهداری سوابق شهریه، مدیریت داده‌ها، نگهداری سوابق حضور معلمان و دانش‌آموزان، مدیریت برنامه درسی و موارد دیگر است.

از آنجایی که نرم افزار ISP مدرسه متمرکز است، کاربران و ذینفعان را قادر می سازد تا کنترل کاملی بر برنامه داشته باشند. این نرم افزار به صورت ایمن اطلاعات را جمع آوری کرده و برای شما در قالب برنامه های امتحانی، به روز رسانی رویدادها و موارد دیگر انتقال می دهد. اگرچه مدیریت یک مدرسه می تواند یک تلاش بسیار چالش برانگیز باشد، نرم افزار ISP مدرسه می تواند آن را ساده تر کند.

راه هایی برای بهبود موفقیت مدرسه با یک ISP
مدیریت مدرسه یک وظیفه چالش برانگیز برای مدیران و کارکنان است. هر فعالیتی باید به طور موثر انجام شود. برای مثال، فرآیند پذیرش ممکن است برای هر دو طرف، یعنی کارکنان مدرسه و دانش‌آموزان، بسیار پیچیده باشد. هر درخواستی اطلاعات شخصی متفاوتی از متقاضی مانند معدل، تاریخ تولد یا جنسیت را درخواست می کند. اگر این کار را به صورت دستی انجام می دهید، هر یک از این جزئیاتی که باید برای هرداوطلب بررسی شود، خیلی زیاد است. سیستم ERP فرآیند را با نمایش تمام عناصر مرتبط در یک مکان ساده می کند.

یک ISP از راههای زیر می تواند به موفقیت مدارس کمک کند.

الف- صرفه جویی اقتصادی
یکی از مزایای اصلی داشتن یک سیستم ISP برای مدرسه شما این است که می توانید صرفه جویی اقتصادی کنید. به این دلیل که با استفاده از نرم افزار ISP می توانید بسیاری از عملیات را در مدرسه خود به صورت خودکار انجام دهید. این می‌تواند تلاش‌های دستی کارکنان را آزاد کند تا بتوانند روی فعالیت‌های حیاتی‌تر تمرکز کنند. در نتیجه ممکن است نیاز به سوابق کاغذی کاهش یابد و در هزینه های مدرسه شما صرفه جویی در هزینه های چاپ و ذخیره سازی صرفه جویی شود.

ب – مدیریت منابع
توزیع مناسب منابع نهادی در مدارس و دانشگاه ها بسیار مهم است. با کمک نرم افزار ISP می توانید منابع را به راحتی مدیریت کنید. شما می توانید به سرعت فهرستی از تمام منابع موجود در یک موسسه خاص را حفظ کنید. شما می توانید مشخصات موجودی موجود را در زمان واقعی بررسی کنید و در نتیجه ممکن است برای موجودی های در حال اتمام برنامه ریزی کنید.

ج- ارتباطات قوی
نرم افزار ERP مدرسه به شما کمک می کند تا به روز رسانی ها، اطلاعات و اعلان ها را برای هر ذینفع دریافت کنید. دانش‌آموزان می‌توانند تکالیف را دانلود یا ارسال کنند، هزینه های مختلف را پرداخت کنند، جزئیات را تکمیل کنند، اطلاعیه‌های امتحانی و جدول زمانی و غیره را از طریق پورتال بررسی کنند. معلمان می توانند به تمام جزئیات مربوط به دانش آموزان خود دسترسی داشته باشند و تکالیف را مرور کنند، بازخورد ارائه دهند و غیره.
این شیوه ارتباط باعث افزایش اعتماد بین دانش آموزان، مربیان و والدین می شود.

د- ایمنی داده ها
یک مؤسسه آموزشی موظف است حجم عظیمی از اطلاعات، از جمله آدرس دانش آموزان کارت شناسایی، رسید پرداخت، سوابق و موارد دیگر را حفظ کند. نگهداری همه این اطلاعات به صورت فیزیکی هرگز آسان نیست زیرا همیشه احتمال اشتباهات انسانی وجود دارد زیرا می توان به سرعت اسناد را به اشتباه جا انداخت. دقیقاً به همین دلیل است که نرم افزار ISP به شما امکان می دهد تمام این داده ها را به روش دیجیتالی که کارآمدتر است ذخیره کنید. علاوه بر این، به طور خودکار برای شما کپی تولید می کند تا هیچ اطلاعاتی از بین نرود.

ه- مدیریت متمرکز داده ها
مؤسسات آموزشی باید داده های زیادی در مورد دانش آموزان، کتاب ها، آزمون ها، برنامه ها و سایر اطلاعات متفرقه نگهداری کنند. با یک راه حل ISP، شما نیازی به جستجوی داده های خود در مناطق متعدد ندارید زیرا آنها در یک سیستم مشترک هستند. تنها با چند کلیک، نرم افزار شما را قادر می سازد تا به سرعت داده ها را در تمام بخش ها ذخیره و توزیع کنید. شما می توانید ارتباطات خارجی و داخلی را در داخل سازمان خود با شکاف های ارتباطی کمتر مدیریت کنید.

اجرای پلت فرم مدرسه یکپارچه

اجرای یک ISP مدرسه در موسسه شما ممکن است یک تلاش دشوار باشد، اما چندین مزیت برای انجام این کار وجود دارد. کار سخت گنجاندن نرم افزار در ساختار و بودجه افراد شما با مزایای زیادی که به همراه دارد کاهش می یابد. داشتن یک فرد تعیین شده برای مدیریت فرآیند ادغام می تواند بار شما را در این دوره حیاتی کاهش دهد.

نتیجه

یکی از اجزای اساسی عملیات روزانه مؤسسه، یک سیستم ISP آموزشی است. نقش های متعددی را ایفا می کند تا اطمینان حاصل شود که مدیریت مدرسه به خوبی و با موفقیت اجرا می شود. علاوه بر این، به والدین، کارکنان، مربیان، دانش‌آموزان و سایر ذینفعان علاقه‌مند اجازه می‌دهد تا بدون هیچ سر و صدایی از طریق یک پلتفرم با یکدیگر تعامل کنند.

“درس افزار “یکی از برترین سیستم های مدرسه ISP موجود در بازار را ارائه می دهد. تمام مراحلی که برای اجرای مؤثرتر مدرسه خود نیاز دارید در پلتفرم یکپارچه شده است.

یک سیستم ISP مانند “درس افزار ” ممکن است به همه افراد در مدرسه شما کمک کند، از مربیان و دانش آموزان گرفته تا مدیران. این به این دلیل است که مدارس می توانند:

کیفیت خروجی مدرسه را افزایش دهید
کلاس ها را هوشمندانه برنامه ریزی کنید
برای ذینفعان مهم گزارش تهیه کنید
بهبود همکاری دانش آموز و معلم
مدیریت ساده کارهای پرزحمت مانند حضور و غیاب را به نحو احسن انجام دهید
برای گروه پیامک و ایمیل ارسال کنید
فاکتورهای سررسید گذشته و سابقه پرداخت را پیگیری کنید
اما والدین انتظارات بیشتری از مدارس پیشرو دارند. این فقط به این نیست که فرزندانشان نمرات بالایی داشته باشند، بلکه باید تضمین کنند که رشد همه جانبه دارند.
از آنجایی که نرم افزار ISP حجم کاری معلمان را کاهش می دهد و بهره وری آنها را بهبود می بخشد، آنها می توانند بیشتر بر ارائه آموزش با کیفیت به دانش آموزان تمرکز کنند. بنابراین، ادغام نرم افزار ISP در مدارس می تواند تجربه کلی یادگیری را برای دانش آموزان بهبود بخشد.

“درس افزار” به مدارس کمک می‌کند آینده‌ای را تصور کنند که دانش‌آموزان شان به مهارت‌های قرن 21 مجهز شوند. با سیستم مدیریت یادگیری پیشرفته ما ، می توانید تجربه یاددهی-یادگیری رابه خاطراتی شیرین تبدیل کرده و بهبود بخشید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *