power-school-logo

خرید جدید شرکت ارائه دهنده خدمات آموزشی پاور اسکول

این مقاله از این جهت ارائه شده است تا مخاطبین عزیز با حجم استفاده و گردش مالی شرکت های بین المللی ارائه دهنده خدمات آموزشی مانند ” درس افزار آشنا شوند. غول نرم افزار آموزشی -پاور اسکول- PowerSchool” “ خریدی را انجام داده است که قصد دارد جای پای خود را در مدارس سراسر هند، یکی از بزرگترین بازارهای آموزشی در جهان، گسترش دهد.
پاور اسکول شرکت”نوراسکیپ ” Neverskip را خریداری کرد، یک شرکت فناوری آموزشی مستقر در هند است که نرم‌افزار سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی را در اختیار مدارس قرار می‌دهد. “نوراسکیپ “که در سال 2008 تأسیس شد، از نرم‌افزار خود برای کمک به مدارس برای خودکارسازی فعالیت‌های روزانه، از پذیرش گرفته تا حضور و غیاب و حقوق و دستمزد استفاده می‌کند.
این آخرین مورد در فهرست رو به رشد خریدهای PowerSchool از سال 2015 است، زیرا این شرکت در طول سال ها فعالیت های خود را افزایش داده است تا به صورت عمومی معامله شود و به بازارهای آموزش بین المللی وارد شود.
مدیر اجرایی شرکت درهند، گفت : این ادغام به PowerSchool که محصولاتی شامل سیستم اطلاعات دانش‌آموز و سیستم مدیریت یادگیری را ارائه می‌کند، اجازه می‌دهد تا کامل‌ترین مجموعه ابزارهای دانش آموزی را به مجموعه‌ای از شبکه‌های مدارس دولتی و خصوصی هند ارائه کند.
“نوراسکیپ ” در حال حاضر بیش از 900 مدرسه و حدود 1.2 میلیون دانش آموز دارد که از پلتفرم خود در هند استفاده می کنند که تحت پوشش PowerSchool قرار خواهند گرفت.

این مدیر اجرایی گفت: «در واقع اکنون می‌توانیم جامع‌ترین پیشنهاد نرم افزار دانش آموزی را برای بازار هند در مقایسه با هر فروشنده محلی دیگری داشته باشیم. این به ما امکان می‌دهد که واقعاً از حدود یک تا دو میلیون دانش‌آموز در هند تقریباً 10 برابر آن در چند سال آینده برسد.
سیستم آموزشی هند از بیش از 260 میلیون دانش آموز تشکیل شده است که در شبکه ای از مدارس منطقه ای، دولتی و مدارس خصوصی پراکنده شده اند و برنامه درسی و دروس بین المللی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. بسیاری از شرکت های آموزشی از ایالات متحده و سایر بازارها به دنبال ایجاد جای پایی در هند بوده اند . جزئیات مالی خرید PowerSchool فاش نشد، اما گولاتی مدیر اجرایی گفت که این اولین خرید سازمان او از یک شرکت مستقر در هند است.
PowerSchool در سال های اخیر در رشد کسب و کار خود از طریق بازاریابی تهاجمی بوده است.
️ طبق پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار، از سال 2015 تا 2022، این شرکت 16 خرید را تکمیل کرد تا “به طور متفکرانه پلت فرم مدیریت مدارس خود را ایجاد کند” .
برخی از این معاملات عبارتند از خرید ناوینس و اینترسکت در سال 2021 ، پلتفرم‌های اتصالی که بر آمادگی دانشگاه ، شغل، و زندگی و پذیرش تمرکز دارند، در معامله‌ای به ارزش تقریبی 319 میلیون دلار
سال گذشته PowerSchool سه خرید را با توجه به پرونده تکمیل کرد: یک قرارداد 23.3 میلیون دلاری برای Kinvolved ، یک ارائه دهنده موتور ارتباطی. خرید 13.5 میلیون دلاری از یک شرکت کانادایی به نام Chalk.com که یک پلتفرم تجزیه و تحلیل برنامه درسی یکپارچه را به قیمت 13.5 میلیون دلار ارائه می دهد. و خرید 5.8 میلیون دلاری Headed2 ، یک پلتفرم برنامه ریزی مسیر شغلی.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *